رابطه انگیزش تحصیلی دانشجویان با سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه انگیزش تحصیلی دانشجویان با سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه انگیزش تحصیلی دانشجویان با سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه انگیزش تحصیلی دانشجویان با سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه انگیزش تحصیلی دانشجویان با سبک رهبری استادان دانشگاه ارومیه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

ا اهداف پژوهش حاضر تبیین وضعیت انگیزش تحصیلی و هر یک از مؤلفه های مربوط به آن در بین دانشجویان، تشخیص وضعیت سبک رهبری استادان دانشگاه و هر یک از ابعاد آن از منظر دانشجویان و تعیین معناداری ارتباط متقابل انگیزش تحصیلی دانشجویان و هر یک از مؤلفه های مربوط به آن با سبک و ابعاد رهبری استادان دانشگاه ارومیه می باشد.جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشگاه ارومیه در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ را شامل می شود. نمونه آماری تعداد ۲۳۳ تن از دانشجویان آن دانشگاه در همان سال تحصیلی هستند که با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب گردیده اند. روش تحقیق از نوع علی مقایسه ای است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ای است که بخشی از آن شامل ۲۸ سؤال پرسشنامه استاندارد و بومی شده مقیاس انگیزش تحصیلی دانشجویان (AMS) می باشد و قسمت دیگر آن شامل ۳۰ سؤال پرسشنامه استاندارد توصیف رفتار رهبر (LBDQ) است. روشهای تجزیه و تحلیل طلاعات، شامل روشهای آمار توصیفی و استنباطی بویژه تحلیل واریانس چند متغیره (MANOVA) علی الخصوص روش لامبدای ویلکز با استفاده از نرم افزار SPSS می باشد؛ نتایج نشان می دهد: ۱- انگیزش تحصیلی دانشجویان و هر یک از مؤلفه ها مربوط به آن (بجز انگیزه های کسب موفقیت و تجربه تحریک) در سطحمعناداری کمتر از ۰.۰۱ از میانگین جامعه آماری فاصله دارد. ۲- سبک رهبری استادان دانشگاه و هر یک از ابعاد آن در سطح معناداری کمتر از ۰.۰۱ از میانگین جامعه آماری فاصله دارد. ۳- بین کل انگیزش تحصیلی دانشجویان، هریک از مؤلفه های انگیزش کلی، هر یک از مؤلفه های انگیزش درونی و هر یک از مؤلفه های انگیزش بیرونی (بجز انگیزه مقررات بیرونی) با کل سبک رهبری استادان دانشگاه و هر یک از ابعاد آن رابطه معنا داری وجود دارد.۴- سبک رهبری استادان دانشگاه و بعد ساخت دهی رفتار آنان با کل مؤلفه های انگیزش تحصیلی، کل مؤلفه های انگیزش درونی و کل مؤلفه های انگیزش بیرونی دانشجویان رابطه دارند؛ لکن بعد مراعات رفتار رهبری استادان دانشگاه با هیچکدام از موارد فوق رابطه معناداری ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.