تاثیر ارتباط باورهای فراشناختی بر سبک های تدریس اساتید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر ارتباط باورهای فراشناختی بر سبک های تدریس اساتید دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر ارتباط باورهای فراشناختی بر سبک های تدریس اساتید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارتباط باورهای فراشناختی بر سبک های تدریس اساتید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر ارتباط باورهای فراشناختی بر سبک های تدریس اساتید :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف این مطالعه بررسی تاثیر باورهای فراشناختی بر سبک های تدریس در اموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد است لذا جهت بررسی از روش تحقیق توصیفی ازنوع همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه اساتید مقطع کاردانی آموزشکده فنی دخترانه میبد که به تعداد ۹۰ نفر در سال ۱۳۹۳-۹۴ بوده اند که به دلیل محدود بودن جامعه آماری جامعه با نمونه برابر گرفته شد. برای نیل به هدف تحقیق ابزار پژوهش: پرسشنامه استاندارد خلاقیت عابدی(تورنس)سبک های تدریس گراشا- باورهای فراشناختی ولز- مورداستفاده قرارگرفت. داده های حاصل ازجمع آوری پرسش نامه ها با استفاده ازدوشیوه آمارتوصیفی(محاسبه میانگین، انحراف استانداردونمودار)وآماراستنباطی شامل محاسبه ضریب همبستگی پیرسون مورد تجریه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بیانگر آن است که بین باورهای مثبت با سبک های آمرانه ,تسهیل کننده اساتید رابطه وجوددارد و بین باورهای مثبت با سبک تدریس فردی , وکالتی و خبره اساتید مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد رابطه وجود ندارد. همچنین بین خودهشیاری شناختی با سبک های خبره ,تسهیل کننده اساتید رابطه وجود دارد و بین خودهشیاری شناختی با سبک تدریس فردی , وکالتی و آمرانه اساتید مقطع کاردانی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران میبد رابطه وجود ندارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.