عملکرد اقتصادی آموزش های کاربردی در مدارس و دانشگاه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عملکرد اقتصادی آموزش های کاربردی در مدارس و دانشگاه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عملکرد اقتصادی آموزش های کاربردی در مدارس و دانشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عملکرد اقتصادی آموزش های کاربردی در مدارس و دانشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عملکرد اقتصادی آموزش های کاربردی در مدارس و دانشگاه :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در یک ده اخیر با گسترش موسسات آموزشی با موج عظیمی از فارغ التحصیلان روبرو هستیم . بنابراین به طور طبیعی انتظار می رود این موج عظیم نیروی انسانی نه تنها موجب تحرک و رشد بخشهای اقتصادی و تولیدی کشور گردد ، باید کارکردهای دیگری نظیر کاهش تصادفات رانندگی ، افزایش احساس مسئولیت در شهروندان جهت حفظ محیط زیست ، جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی و آب ،التزام بیشتر شهروندان به قوانین شهروندی و … نیز داشته باشد . اما متاسفانه چنین نیست و یکی از دلایل اصلی این امر را می توان در عدم بومی سازی آموزش در ایران دانست . در بومی سازی آموزش دو هدف عمده باید مد نظر باشد . اول اینکه همراه با آموزش علوم پایه و مهندسی ،علوم انسانی و سایر حوزه های علوم ،در قالب تولید مختوی های آموزشی (نظیر درسنامه، طرح سئوال و مسئله ، مثال و تحقیق و غیره ) در کتب درسی مدارس و کتب مرجع دانشگاهی باید علاوه بر پتانسیل ها و توامندی های بلاقوه و بالفعل کشور، پچالشها و مشکلات کشور در حوزه های مختلف اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی، فرهنگی و غیره گنجانده شود و با تشویفق و هدایت دانش آموزان و دانشجویان ذهن آنها درگیر حل مسائل و مشکلات یشروی کشور با استفاده از آموزشهایی که در زمینه های مختلف علوم دیده اند . بنایند . دوم اینکه توسعه کمی رشته های تحصیلی و مراکز آموزشی می بایست متناسب با نیازهای واقعی کشور باشد تا آحاد جامعه ضروروت نیاز به آموز های عمومی و تحصصی را درک کنند . در مقاله پیشرو با تمرکز بیشتر بر آموزش علوم پایه از طریق بررسی کتب درسی مدارس و کتب مرجع دانشگاهی اولا باارئه نمونه ها و مثالهای عینی نشان خواهیم داد برنامه آموزش علوم پایه در ایران فاقد فاکتورهای بومی سازی آموزش است و ثانیا نشان خواهیم داد که جنانچه بومی سازی آموزش علوم در کشور مد نظر قرار گیرد تمام آحاد جامعه می توانند در توسعه اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی و فرهنگ جامعه نقش به سزایی داشته باشند . که این امر می تواند از اتلاف منابع مالی و انسانی کشور به شدت جلوگیری نماید .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.