بررسی تاثیر آموزش به روش ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان اندیمشک در درس علوم در سال تحصیلی۹۴-۹۵
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر آموزش به روش ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان اندیمشک در درس علوم در سال تحصیلی۹۴-۹۵ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر آموزش به روش ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان اندیمشک در درس علوم در سال تحصیلی۹۴-۹۵ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش به روش ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان اندیمشک در درس علوم در سال تحصیلی۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش به روش ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان اندیمشک در درس علوم در سال تحصیلی۹۴-۹۵ :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر آموزش به روش ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان اندیمشک در درس علوم بود. جامعه آماری پژوهش تمامی دانش آموزان دختر پایه ششم اندیمشک در سال تحصیلی۹۴-۹۵ به تعداد ۹۳۳ نفر است. با استفاده از نمونه گیری خوشه ای یک مدرسه که دارای دو کلاس ششم است انتخاب شد که یک کلاس به عنوان کلاس ۵ e انتخاب شده که تعداد آن ها ۲۴ نفر است. ابزار پژوهش پرسشنامه ی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی هرمنس است. پایایی پرسشنامه هرمنس در ایران توسط گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد ساوه به میزان ۰/۸۳ گزارش شده است که نشان می دهد این پرسشنامه پایاست. پس از اجرای دوره ی آزمایشی، تحلیل نتایج نشان داد فرضیه ی پژوهش مبنی بر اینکه استفاده از روش تدریس ۵ e بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر مثبت دارد در سطح۰/۰۵ تایید شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.