بررسی تاثیر فشار بر عملکرد کلاچ الکتروهیدرولیکی در خودروی سواری با استفاده از نرم افزار متلب


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فشار بر عملکرد کلاچ الکتروهیدرولیکی در خودروی سواری با استفاده از نرم افزار متلب دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فشار بر عملکرد کلاچ الکتروهیدرولیکی در خودروی سواری با استفاده از نرم افزار متلب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فشار بر عملکرد کلاچ الکتروهیدرولیکی در خودروی سواری با استفاده از نرم افزار متلب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فشار بر عملکرد کلاچ الکتروهیدرولیکی در خودروی سواری با استفاده از نرم افزار متلب :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی تاثیر فشار بر عملکرد کلاچ الکتروهیدرولیکی با استفاده از نرم افزار MATLAB پرداخته شده است. معمولا در ساختار کلاچ والو به عنوان عنصر کنترل کننده جریان ورودی و خروجی در نظرگرفته میشود. ورودی کنترلی والو میتواند سیگنالی از جنس الکترونیک، پنوماتیک و یا هیدرولیک باشد. به منظور پیاده سازی سیستم کنترل حلقه بسته در هر لحظه خروجی گشتاور و سرعت کلاچ را اندازه گیریمیشود، این دو سیگنال اندازه گیری شده به ترتیب wl و Tl نامیده شدهاند. به منظور بررسی پاسخ پله سیستم، در ورودی جمع کننده قبل از کنترل کننده PID ، مقدار ثابت که سطح سیگنال پله را نمایشمیدهد، به همراه یکی از خروجیهای سنسور وارد میگردند. چنانچه سیگنال Tl انتخاب شود کنترل کننده PID در حال کنترل گشتاور خروجی کلاچ و چنانچه سیگنال wl انتخاب شود کنترل کننده PID در حالکنترل سرعت خروجی کلاچ میباشد. به خاطر وجود پیچیدگی زیاد در سیستم مورد نظر پاسخ پله سیستم را نمیتوان تعیین نمود بنابراین به منظور تنظیم کنترلر از روش دستی استفاده میگردد. بدین منظور ابتدا دوضریب دیگر برابر صفر قرار داده شده و ضریب kp شروع به افزایش مینماید. به منظور بررسی پاسخ سیستم به کنترل کننده تناسبی مقدار kp از .۰۰۱ شروع به افزایش مینماید. بر اساس بررسی انجام شده میتوان به یک نکته بسیار با اهمیت پی برد. در هنگام شروع به کار سیستم، مقادیر بزرگ خطا سبب ایجاد جریان کنترلی بزرگی میگردد که کلاچ را به فاز شارژ میبرد. به منظور پیشگیری از حالت اشباع باید کنترل کننده به گونه ای تنظیم گردد، که در لحظه استارت مقدار خروجی جریان بزرگ باشد ولی پس از شروع، از میزان آن کاستهشود تا گشتاور اضافی به موتور تحمیل نگردد. به وضوح میتوان دریافت که در مرحله استارت به فشار هر چه بیشتر پمپ نیاز میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.