مقاله نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی :

مقاله نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در علوم تربیتی (مجله علوم تربیتی و روانشناسی) از صفحه ۱۱۷ تا ۱۳۸ منتشر شده است.
نام: نقش آموزش پیش دبستانی در یادگیری مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش پیش دبستانی
مقاله مهارت های روانی-حرکتی
مقاله سازگاری اجتماعی
مقاله آزمون لینکلن-ازرتسکی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش پیش دبستانی بر مهارت های روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان سال اول، دوم و سوم ابتدایی است. پژوهش حاضر، یک پژوهش پس رویدادی (علی – مقایسه ای) است که در آن، آزمون مهارت های روانی – حرکتی لینکلن – ازرتسکی و پرسشنامه رفتار سازشی بر روی ۳۲۰ دانش آموز کلاس های اول، دوم و سوم دبستان (که ۱۶۰ نفر از آنان آموزش پیش دبستانی دیده و ۱۶۰ نفر فاقد آموزش پیش دبستانی بودند و از سه منطقه شمال، جنوب و مرکز تهران به صورت نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده بودند) اجرا گردید؛ و نتایج آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های این پژوهش نشان داد که بین دو گروه آموزش دیده و آموزش ندیده در متغیر مهارت های روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی، به طور کلی تفاوت معنادار وجود نداشت. نتایج پژوهش حاضر تایید کننده این نظر است که نمی توان کودکان را به این امید که صرفا تجربه پیش دبستانی در تحول روانی – حرکتی و سازگاری اجتماعی آن ها تاثیر مثبت دارد، به مراکز پیش دبستانی فرستاد؛ بلکه شاید کیفیت برنامه های این مراکز، شخصیت و نحوه ارتباط معلم، فضای مرکز، و میزان تجربه پیش دبستانی است که در این قلمرو اهمیت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.