مقاله بررسی شاخصهای تأثیرگذار بر صادرات آبهای معدنی کشور ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی شاخصهای تأثیرگذار بر صادرات آبهای معدنی کشور ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شاخصهای تأثیرگذار بر صادرات آبهای معدنی کشور ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخصهای تأثیرگذار بر صادرات آبهای معدنی کشور ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شاخصهای تأثیرگذار بر صادرات آبهای معدنی کشور ایران :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف صادرکنندگان از عرضه کالاها به بازارهای مصرفی خارجی، کسب سود و درآمد مستمر همراه با رضایت مشتریان در طول زمان است. بر این اساس با توجه به چشمانداز مناسب بازار آب معدنی، آن هم با توجه بهرویکرد جهانی که به محصولات ارگانیک اتفاق افتاده است؛ تلاش برای عرضه آب معدنی و انواع نوشیدنیهایی که پایه آن آب معدنی کام لاا طبیعی و بدون نیاز به فرآیندهای شیمیایی معمول برای تصفیه است؛ میتواندهم در داخل کشور و هم در بازارهای جهانی به عنوان یک برند جهانی مطرح شود . در حال حاضر هنوز صنایع آب معدنی کشور زیر ظرفیت خود تولید میکنند و اگر شرکتهای بزرگ در صنعت آب معدنی که تلاش دارندمحصولات ارگانیک را به بازار عرضه کنند، در کشور توسعه پیدا کنند؛ با حمایتهایی که دولت در جهت تغییر الگوی مصرف آب خوراکی دارد، میتوان امیدوار بود ایران علاوه برخودکفایی در این بخش بهعنوان یک قطب بزرگ صادرات نوشیدنیهای طبیعی و از جمله آب معدنی در جهان مطرح شود . بر این اساس در این مطالعه به بررسی وضعیت تولید و بهویژه صادرات آب معدنی و بهصورت کلی به بررسی برخی شاخصهای تعیین بازارهای هدف صادراتی پرداخته شده است و نتیجه پژوهش گویای این است، که فعالان اقتصادی نیازمند آن هستند که علاوه بر افزایش سطح کیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز در تولید آب معدنی، تلاشهای تبلیغی خود را توسعه دهند و ارتباط قویتری با بازارهای هدف ایجاد کنند؛ تا صنایع آب معدنی هم از زمینه رشد لازم و هم صادرات مطلوب قابل رقابت در بازارهای جهانی برخوردار بشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.