مقاله ارتباط بین رقابت بازار محصول و و رشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ایران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط بین رقابت بازار محصول و و رشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط بین رقابت بازار محصول و و رشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین رقابت بازار محصول و و رشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط بین رقابت بازار محصول و و رشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار ایران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین رقابت بازار محصول و ورشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراقبهادار تهران است.برای دستیابی به این هدف ،شاخص هرفیندال-هریشمن به عنوان معیار سنجش رقابت ومدل فالمر بهعنوان معیار سنجش ورشکستگی در نظر گرفته شده است. دروه آزمون فرضیه ها نیز سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ را در بر میگیرد.جامعه آماری پژوهش حاضر ،شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشندو با استفاده از روش نمونهگیری حذفی ، ۱۵۵ شرکت به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شده است.برای بررسی فرضیه های پژوهش ازمدل رگرسیون خطیچند متغییره استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که،بین رقابت بازار محصول وورشکستگی ارتباط معنی دار ومثبت وجود دارد، یعنی با افزایش رقابت بازار محصول ،احتمال ورشکستگی افزایش می یابد و با کاهش رقابت بازار محصول،احتمال ورشکستگی کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.