مقاله بررسی نگرش معلمان در زمینه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان نهبندان)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نگرش معلمان در زمینه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان نهبندان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نگرش معلمان در زمینه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان نهبندان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش معلمان در زمینه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان نهبندان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نگرش معلمان در زمینه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان نهبندان) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
ارزشیابی توصیفی، سنجش را حلقه میانی و واسط آموزش و یادگیری در نظر گرفته و بر اساس بازخورد حاصل از آن به اصلاح و تغییر ساختار آموزش، نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرای فرایند آموزش و ارزیابی پرداخته و اساساٌ به همین منظور طراحی شده است. هدف این پژوهش بررسی و مقایسه نگرش معلمان و مدیران در زمینه ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی شهرستان نهبندان می باشد. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی بوده و جامعه آماری آن معلمان و مدیران ابتدایی شهرستان نهبندان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در نظر گرفته شده اند؛ که معلمان با روش نمونه گیری تصادفی و مدیران به دلیل حجم کم، به روش سرشماری انتخاب شدند و اطلاعات با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته گردآوری شد. نتایج حاصل از بکارگیری آزمون t تک متغیره برای فرضیات تحقیق نشان داد که روش ترزشیابی توصیفی در بهبود یادگیری دانش آموزان، تعامل اولیا دانش آموزان با مسئولین مدرسه، بهبود رفتار دانش آموزان و دشواری کار معلمان مؤثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.