مقاله رابطه آشنایی معلمان از نظریه های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه آشنایی معلمان از نظریه های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه آشنایی معلمان از نظریه های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه آشنایی معلمان از نظریه های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه آشنایی معلمان از نظریه های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
تحقیق حاضر در پی بررسی رابطه آشنایی معلمان از نظریه های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان اورمیه است. تحقیق حاضر از نوع توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق حاضر، کلیه معلمان پایه ششم دوره ابتدایی تحصیلی ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان ارومیه در سال تحصیلی۹۲-۹۳بود که حجم نمونه با جدول مورگان ۹۶ نفر تعیین شد و برای نمونهگیری از شیوه نمونهگیری خوشهای تصادفی استفاده شد. بمنظورجمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد استفاده شد و پایایی آن با آلفای کرونباخ۰/۸۴۱تایید شد. میانگین سنی معلمان برابر با ۳۶ سال و کمترین سن در میان آنها ۲۸ و بیشترین سن ۴۹ سال بود. میزان ضریب تعیین در رگرسیون چندگانه نشان می دهد که آشنایی معلمان با نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناخت گرایی، شناختی-اجتماعی و فراشناختی ۸۹/۲ درصد بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره ابتدایی تاثیر می گذارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.