مقاله تعیین استراتژی مشارکت شرکتهای بادی در بازار روز بعد انرژی بر مبنای IGDT
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین استراتژی مشارکت شرکتهای بادی در بازار روز بعد انرژی بر مبنای IGDT دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین استراتژی مشارکت شرکتهای بادی در بازار روز بعد انرژی بر مبنای IGDT کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین استراتژی مشارکت شرکتهای بادی در بازار روز بعد انرژی بر مبنای IGDT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین استراتژی مشارکت شرکتهای بادی در بازار روز بعد انرژی بر مبنای IGDT :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این مقالھ، یک مدل تصادفی، مبتنی بر نظریھی تصمیمگیری شکاف اطلاعاتی (IGDT) طراحی شده است کھ برنامھی زمانبندی تولید مناسبی را برای تولید کنندگان انرژی بادی، جھت مشارکتبھینھ در بازارھای رقابتی کوتاه مدت (شامل بازار روز بعد و بازارھای لحظھای متعادل کننده) فراھم میکند. مدل تصادفی طراحی شده، یک تابع مقاومت را، بھ منظور ایمنسازی برنامھی مشارکت واحد بادی و ھمچنین کاھش میزان ریسک ناشی از تغییرات نامطلوب پارامترھای تصادفی، بھ کار میبرد. ھمچنین، این مدل، مقادیر حداکثر خطاھای نسبی قابل قبول در فرآیند پیشبینی پارامترھای تصادفی را، متناظر با ھر مقدار سود بحرانی، در خروجی برنامھ، فراھم میکند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.