مقاله ضرورت تمرین عملی آموزهن های شهروندی بعنوان مکمل آموزش های نظری شهروندی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ضرورت تمرین عملی آموزهن های شهروندی بعنوان مکمل آموزش های نظری شهروندی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضرورت تمرین عملی آموزهن های شهروندی بعنوان مکمل آموزش های نظری شهروندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضرورت تمرین عملی آموزهن های شهروندی بعنوان مکمل آموزش های نظری شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضرورت تمرین عملی آموزهن های شهروندی بعنوان مکمل آموزش های نظری شهروندی :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

فرایند آموزش، بویژه در عرصه آموزش شهروندی، تلفیقی از ابعاد نظری و عملیمی باشد. این ابعاد جزء لاینفک فرایند مذکور بوده و بی توجهی یا کم توجهیبه یکی از ابعاد منجر به کارایی ضعیف آموزش می انجامد. در دوره معاصر، در کنارآموزش شهروندی از طریق ابزارهای نوین و متنوع آموزشی، توجه به آموزش وتمرین در عرصه عمل نیز حائز اهمیت خاصی می باشد. چنانکه در فرایند آموزششهروندی، تکیه بیش ازحد به ابزارهای رسانه ای، آموزش های تئوری شهروندیو کم توجهی به تمرین و آموزش عملی می تواند به کارایی ضعیف و بازده پا ییناین فرایند منجر شده و همراهی دو بعد نظری و عملی، ضامن موفقیت و اثرگذاریآموزش های شهروندی خواهد بود.هدف این تحقیق، مطالعه نقش تمرین و آموزش عملی مفاهیم شهروندی درارتقای شهروندی در رابطه با آموزش های نظری رسانه ای و جستجوی راههاو شیوه های آموزش عملی می باشد. این پژوهش ابتدا با بررسی ابعاد آموزشرسانه ای، به تب یین خلاء آموزش های عملی در جهت تکمیل فرایند آموزششهروندی پرداخته و در ادامه، راهکارهای برای تحقق حداکثری آموزش شهروندیو تب یین آثار و نتایج آن، ارائه می شود.نتایج این تحقیق نشان می دهد که توجه و برنامه ریزی برای آموزش شهروندیدر عمل می تواند در کنار آموزش های نظری موثر بوده و بر کارایی فرایند آموزشبیافزاید. این توجه می تواند با ایجاد برنامه های چندمنظوره آموزشی_تفریحیدر مکانهای عمومی از قبیل پارکها، میادین و مراکز خرید محلی؛ ایستگاههایمترو، اتوبوس و تاکسی؛ مساجد، مدارس، فرهنگسراها با بهره گیری از هنرهاینمایشی و تمرکز قابلیت های محلی، محقق شود. آموزش مفاهیم آموزشی در۲۷ ۲۶عرصه عمل از طریق تابلوها و آثار هنری گرافیکی و حجمی ، یکی دیگر از راههایتاثیرگذار می باشد. همچنین واگذاری مسئولیت های عمومی به خانواده-ها،گروه های جوانان، بانوان، کودکان و تشکیل اجتماعات و تشکل های خودجوشمحلی در این راستا می تواند بکارگرفته شود. به طور کلی نگرش جامع به آموزششهروندی در تئوری و عمل می تواند به تضمین موفقیت فرایند آموزش، تداومحیات شهروندی و ارتفای فرهنگ جمعی در راستای توسعه پایدار شهری منجرشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.