تحلیل محتوای علوم تجربی پایه نهم بر اساس نظریه ساختن گرایی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای علوم تجربی پایه نهم بر اساس نظریه ساختن گرایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای علوم تجربی پایه نهم بر اساس نظریه ساختن گرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای علوم تجربی پایه نهم بر اساس نظریه ساختن گرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای علوم تجربی پایه نهم بر اساس نظریه ساختن گرایی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تحلیل محتوای علوم تجربی پایه نهم بر اساس نظریه ساختن گرایی بود. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع تحلیل محتواست. جامعه آماری این پژوهش کتاب علوم تجربی پایه نهم ( ۶۸۱صفحه و ۵ ۱فصل) درسال تحصیلی ۹۷-۹۶ می باشد. نمونه آماری منطبق بر جامعه آماری بوده و به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب گردید . ابزار پژوهش شامل سیاهه تحلیل محتوای محقق ساخته براساسنظریه سازنده گراییبود که برای برآورد روایی سیاهه تحلیل از روایی محتوایی استفاده شد. پایایی سیاهه تحلیل نیز از طریق روش اسکات ۲۸/۰ محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از سنجش فراوانی آنتروپی شانون استفاده شد . یافته های پژوهش نشان داد که از نظر میزان توجه به هریک از چهار مولفه ساختن گرایی، بیشترین میزان توجه کتاب به مولفه ایجاد انگیزه با ضریب اهمیت۲۴۰/۰ وکمترین میزان توجه به مولفه چالش بر انگیز با ضریب اهمیت ۴۸/۱۰ بود، و خود تنظیمی بودن محتوا با ضریب اهمیت ۴/۲۲۰، مولفه های مشارکتی بودن محتوا با ضریب اهمیت۳/۲۲۰ و در مراتب بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.