تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان استان های آذربایجان شرقی و غربی میباشد. جامعه آماری شامل مدیران عامل شرکتهای فناور و دانشبنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی به تعداد ۱۵۰ شرکت میباشد. بدین منظور پرسشنامهای طراحی شد و پس از ارزیابی تستهای اطمینان، در میان نمونه آماری شامل ۱۱۰ شرکت توزیع گردید. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمعآوری دادهها توصیفی-پیمایشی است. برای تست فرضیات از الگوی معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیات نشان داد که، متغیرهای بازاریابی کارآفرینانه (نوآوری، ریسکپذیری، پیش دست بودن، مشتریگرایی، فرصت محوری، اهرم کردن منابع و ایجاد ارزش) به طور مستقیم تاثیر مثبت و معنادار بر روی عملکرد (افزایش فروش، حفظ و جذب مشتری) دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.