تاثیر استقبال مصرف کننده از تولید داخلی بر جلوگیری از هدررفت منابع انسانی و مالی: مطالعه مروری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استقبال مصرف کننده از تولید داخلی بر جلوگیری از هدررفت منابع انسانی و مالی: مطالعه مروری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استقبال مصرف کننده از تولید داخلی بر جلوگیری از هدررفت منابع انسانی و مالی: مطالعه مروری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استقبال مصرف کننده از تولید داخلی بر جلوگیری از هدررفت منابع انسانی و مالی: مطالعه مروری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استقبال مصرف کننده از تولید داخلی بر جلوگیری از هدررفت منابع انسانی و مالی: مطالعه مروری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

سرمایه انسانی و مالی، ارکان اصلی و تعیین کننده هر مجموعه اقتصادی هستند که در مسیر حرکت آن تاثیر متقابل و عملکرد تعاملی دارند. مبحث تولید دارای بخش های گسترده و متعددی است که هرکدام نیازمند سطوح مختلفی از منابع انسانی و مالی هستند. مبدا چرخه اقتصادی بومی، می تواند از داخل و به صورت کامل و یا از خارج و با تمرکز برروی فعالیت اقتصادی به دور از تخصص های دیگر باشد؛ اما انتهای آن در هر دو صورت مصرف کننده ای است که با انتخاب خود بر مراحل پیشین تاثیر مستقیم می گذارد. در این مقاله بر آن شدیم تا به تحلیل تاثیر استقبال مصرف کننده از تولید داخلی در جلوگیری از هدررفت نابع انسانی و مالی بپردازیم. ابتدا به تفکیک این ساختار پرداخته و با بررسی و تحلیل هر یک از بخش ها به سمت شفاف سازی تاثیرات متقابل ارکان مورد بررسی این پژوهش پرداختیم. سپس تاثیرات بخش هایی همچون عرضه، توزیع، تولید و تقاضا بر یکدیگر را مورد بازبینی قرار داده و در انتها به راهکار های عملی برای مسیله دست پیدا کردیم. محصول این پژوهش بدین گونه بود که می بایست همزمان با ایجاد اعتماد متقابل تولید و عرضه کننده و همچنین هماهنگ سازی این دوبخش در راستای تقویت یکدیگر و برنامه ریزی برای ایجاد رقابت پذیری، تفکر و نگرش مصرف کننده نیز با روشن شدن نقش و جایگاه وی و تکریم نظریات و احترام به سلایق او، به سمت انتخاب کالا و خدمت داخل سوق داده شود. زمانی که مصرف کننده با شناخت موقعیت خود به عنوان حلقه ای از زنجیره ی اقتصادی داخلی به سمت ترجیح تولید داخلی به نوع برون مرزی آن گام بردارد، چرخه صحیح اقتصاد درون نگر حرکت تسریع پذیری به خود گرفته و با ایفای صحیح نقش هر بخش، نیل به سمت پیشرفت، استفاده کامل از منابع انسانی ومالی و جلوگیری از هدررفت آنها میسر می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.