مطالعه موردی تحلیل وضعیت رفتار ارتباطی و خود برندسازی درحیدررادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه موردی تحلیل وضعیت رفتار ارتباطی و خود برندسازی درحیدررادی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه موردی تحلیل وضعیت رفتار ارتباطی و خود برندسازی درحیدررادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه موردی تحلیل وضعیت رفتار ارتباطی و خود برندسازی درحیدررادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه موردی تحلیل وضعیت رفتار ارتباطی و خود برندسازی درحیدررادی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف تحقیق بررسی و شناخت وضعیت مهارت های ارتباطی، سطوح ارتباطی و خودبرندسازی دانشجو حیدررادی بود. روش تحقیق از نظر استراتژی ترکیبی (توصیفی و کیفی) از نظر مسیر اجرا مطالعه موردی داده های کمی پرسشنامه ای و داده های کیفی مصاحبه ای از نظر هدف رویکرد کاربردی استفاده می شود و نمونه مورد بررسی، خود محقق به صورت مطالعه موردی در نظر گرفته شد. ابزار تحقیق پرسشنامه مهارت های ارتباطی موثر ۶ گانه قاسمی، سطوح ارتباطی قاسمی و خود برندسازی قاسمی بود که روایی صوری و سازه و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته بود. مهمترین یافته ها نشان داد که وضعیت متغیرهای مهارت های ارتباطی شش گانه، سطوح ارتباطی و خودبرندسازی به ترتیب با میانگین های ۳/۴ و ۳/۳۳ و ۲/۸۷ که مهارت خود برندسازی پایین تر از سطح مطلوب قرار دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.