مقاله تبیین نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان آموزش عالی در بازتولید سرمایههای فرهنگی- اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان آموزش عالی در بازتولید سرمایههای فرهنگی- اجتماعی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان آموزش عالی در بازتولید سرمایههای فرهنگی- اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان آموزش عالی در بازتولید سرمایههای فرهنگی- اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان آموزش عالی در بازتولید سرمایههای فرهنگی- اجتماعی :
تعداد صفحات :۳۲
مقاله حاضر، نقش مؤلفههای برنام درسی پنهان آموزش عالی بر بازتولید فرهنگی- اجتماعی را تبیین نموده است. روش پژوهش، توصیفی- تحلیلی است و از استنتاج مبتنی بر تحلیل مفاهیم و مفهومپردازی مجدد نتایج پژوهشهای پیشین، استفادهشده است. یافتهها نشان داد که نظریه بازتولید فرهنگی- اجتماعی، با مفهوم سرمایه فرهنگی و اجتماعی پیوند بسیار نزدیکی دارد. در این راستا، مؤلفههای برنامه درسی پنهان نظام آموزش عالی (استاد، دانشجو، برنامه درسی، روش تدریس، ارزشیابی، قوانین و مقررات و محیط فیزیکی دانشگاه) بازتولید طبقات اجتماعی بالا و پایین را در قالب برخورداری و محرومیت از فرصتها و امکانات آموزشی دانشگاهی به نحو مثبت و منفی در پیدارند. تبلور عینی این رخداد، متأثر از مؤلفههای برنام درسی پنهان آموزش عالی، در تعدادی از استنادهای پژوهشی و نیز بحث فرصتهای آموزشی در نظام آموزش عالی، محسوس است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.