مقاله بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها :

تعداد صفحات :۲۷

یکی از چالش‌های اساسی که کسب‌وکارهای فرنچایز با آن مواجه‌اند، ایجاد تعادل میان دو فعالیت متضاد استانداردسازی (محصولات و خدمات) و تطابق (با خواسته‌های محلی یا بازار) است. در ادبیات سازمانی، ایجاد تعادل میان فعالیت‌های متضاد، دوسوتوانی سازمانی نام گرفته است، درحالی‌که ادبیات فرنچایز فهم اندکی در زمینه دوسوتوانی فرنچایزها ارائه کرده است. پژوهش حاضر به بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرانچایزرها (امتیازدهندگان) و تأثیر دوسوتوانی بر عملکرد آن‌ها می‌پردازد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده‌ها توصیفی- همبستگی است. داده‌ها براساس پرسشنامه از ۶۳ فرانچایزر جمع‌آوری شده است که با استفاده از نرم‌افزار Smartpls2 و آزمون تحلیل مسیر تحلیل شده است. نتایج پژوهش نشان می‌دهد شکل جمعی، قابلیت مدیریت شبکه به‌صورت پرتفولیو، گرایش راهبردی رشد و تنوع بازارها بر دوسوتوانی سازمانی فرانچایزرها تأثیر مثبت دارد. برخلاف انتظار، انعطاف‌پذیری قراردادها اثر معناداری بر دوسوتوانی ندارد. همچنین، نتایج نشان می‌دهد شرکت‌ها با قابلیت دوسوتوانی دارای عملکرد بالاتری هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.