مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند

مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند

… دانلود …

مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند :

تعداد صفحات : 26

هدف تحقیق حاضر بررسی اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند از جانب مشتری با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری تمام مشتریان برند پوشاک بنتون در شهر شیراز است که از این تعداد با روش نمونه‌گیری غیرتصادفی و با استفاده از فرمول نمونه‌گیری کوکران برای جامعه نامعلوم، 384 نفر انتخاب شدند. روایی پرسشنامه به روش محتوایی و تحلیل عاملی- تأییدی و پایایی آن به روش کرونباخ (85 درصد) تأیید شد. یافته‌ها نشان داد هویت‌سازی برند بر عشق به برند و حسادت به برند مؤثر است و عشق به برند می‌تواند بر حسادت به برند اثر بگذارد. نکته دیگر آنکه عشق به برند برخلاف حسادت به برند نتوانست بر اقدام‌های ضدبرند از جانب مشتری مؤثر باشد. در تحلیل نقش میانجی‌گری متغیرها نیز یافته‌ها نشان داد متغیر عشق به برند توانسته است رابطه میان هویت‌سازی برند و حسادت مشتری به برند را به‌صورت ناقص میانجی‌گری کند.

اینک شما با جستجوی عبارت مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند

با سلام،محصول دانلودی مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند هدایت میشوید
مقاله اثر هويت‌سازي برند بر اقدام‌هاي ضدبرند با ميانجي‌گري عشق به برند و حسادت به برند