بازاریابی سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی سبز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی سبز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

نگرانی های محیطی بصورت یکنواختی در سال های اخیر رشد کرده است. محیط را می توان بعنوان هرچیزی که یک سیستم را احاطه می کند و با آن تماس دارد تعریف کرد. سیستم های مختلف محیط هایی دارند که با آنها اثرات متقابل دارند. بازاریابی را میتوان بعنوان سیستمی مشاهده کرد که باید نسبت به تغییرات محیطی واکنش نشان دهد. چون بدن انسان ممکن است مشکل داشته باشد، در تطبیق خود با محیط هم دچار مشکل می گردد. همچنین، تجارت ها هم ممکن است با شکست مواجه شوند اگر خود را با تغییرات محیط وفق ندهند. امروزه جامعه بیشتر در مورد محیط طبیعی نگران است و مردم اکنون درباره محصولات بی خطر برای محیط و درباره امنیت و رفاه آنها آگاه تر هستند که به پدیداری تکنیک های تجارت سبز خصوصا بازاریابی سبز منتهی می گردد. این تکنیک مستلزم توسعه محصولات و بسته بندی آنها است که کمتر برای محیط زیان بخش باشند. شرکت هایی که بازاریابی سبز را توسعه می دهند از روابط بهتر با مشتریان، ناظم ها، تولید کنندگان مواد خام و شرکت های دیگر منفعت خواهند برد. در این مقاله تلاش می کنیم تا مفهوم بازاریابی سبز و آمیخته بازاریابی سبز را معرفی کنیم و بصورت خلاصه بیان کنیم که چرا بازاریابی سبز مهم است و بعضی از مشکلات موجود در مورد بازاریابی سبز را بیان کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.