تعامل کارکرد سبک های تفکر و رشته تحصیلی انتخابی بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی دانش آموزان شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعامل کارکرد سبک های تفکر و رشته تحصیلی انتخابی بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی دانش آموزان شهر مشهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعامل کارکرد سبک های تفکر و رشته تحصیلی انتخابی بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی دانش آموزان شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعامل کارکرد سبک های تفکر و رشته تحصیلی انتخابی بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی دانش آموزان شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعامل کارکرد سبک های تفکر و رشته تحصیلی انتخابی بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی دانش آموزان شهر مشهد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف: هدف این مطالعه مقایسه کارکرد سبک های تفکر دانش آموزان در گروه های تحصیلی مختلف و تعیین نقش این دو متغیر و تعامل آنها بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی است. روش: ۱۸۶ دانش آموز از جامعه آماری دختران پایه دوم دوره متوسطه شهر مشهد به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه های سبک تفکر استرنبرگ واگنر ( ۱۹۹۲ ) و رضایت تحصیلی شیخ الاسلامی احمدی ( ۱۳۹۰ ) می باشد . داده های به دست آمده با روش های آمار توصیفی شامل میانگین و انحراف استاندارد و آمار استنباطی و آزمون تحلیل واریانس دو راهه مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل واریانس دو راهه نشان داد که عملکرد تحصیلی بین گروه هایی با سبک های تفکر مختلف تفاوت معناداری وجود ندارد (p> 0.05) ، رضایت تحصیلی در سطح اطمینان ۹۵ درصد بین گروه هایی با سبک های تفکر مختلف تفاوت معناداری وجود دارد (p<0.05) که سبک تفکر قضایی به طور معناداری از رضایت تحصیلی بالاتری برخوردار می باشد. همچنین نتایج نشان داد که در سطح اطمینان ۹۵ درصد بین گروه های نظری و فنی حرفه ای از لحاظ عملکرد تحصیلی تفاوت معناداری وجود دارد (p<0.05) ، و گروه نظری به طور معناداری از عملکرد تحصیلی بالاتری برخوردار هستند ولی بین رضایت تحصیلی دو گروهنظری و فنی حرفه ای تفاوت معناداری مشاهده نشد (p> 0.05) . با توجه به عدم تاثیرگذاری تعامل کارکرد سبک های تفکر و گروه های تحصیلی بر عملکرد تحصیلی و رضایت تحصیلی لازم است این تحقیق در بافت دیگری صورت گیرد تا بتوان تعمیم های گسترده تری را به عمل آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.