عوامل موثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان های مرودشت و رامهرمز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان های مرودشت و رامهرمز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان های مرودشت و رامهرمز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان های مرودشت و رامهرمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان های مرودشت و رامهرمز :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های روستایی

تعداد صفحات :۱۷

به منظور افزایش مشارکت سیاسی زنان و اطمینان از برابری جنسیتی و اقتصادی، صندوق اعتباری خرد ساختار مناسبی است که در سراسر جهان به زنان به عنوان مشتریان خود تکیه می کند. رضایت مشتری از عوامل مهم حفظ مشتری است و اثری بسیار قوی بر سودآوری دارد. همچنین رضایت مشتری ابزاری اکتشافی است که مدیران، سیاست گذاران و دیگر ذی نفعان می توانند با استفاده از آن عملکرد فعلی و آینده خود را بررسی کنند. بنابراین، هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان های مرودشت و رامهرمز است. به منظور دستیابی به این هدف از روش تحقیق پیمایشی استفاده شد. با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ۲۰۰ نفر از اعضای صندوق های اعتباری خرد به عنوان نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان داد وفاداری پاسخ گویان مرودشتی به صندوق های اعتباری خرد بیشتر از وفاداری پاسخ گویان رامهرمزی است. متغیرهای انتظارات و کیفیت خدمات دریافتی ۲۷ درصد از تغییرات متغیر ارزش درک شده و متغیرهای انتظارات، ارزش درک شده و کیفیت خدمات دریافتی درمجموع ۶۵ درصد از رضایت را پیش بینی می کنند. همچنین متغیرهای انتظارات، ارزش درک شده، وجهه و رضایت درمجموع ۴۲ درصد از تغییرات وفاداری نسبت به صندوق های اعتبارات خرد را پیش بینی می کنند.

کلید واژه: صندوق اعتباری خرد، رضایت، وفاداری، انتظارات، خدمات درک شده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.