ارائه برنامه آموزش تغییرات اقلیم در نظام آموزش رسمی بر مبنای مدیریت فرآیند آموزش در استاندارد ISO 10015


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه برنامه آموزش تغییرات اقلیم در نظام آموزش رسمی بر مبنای مدیریت فرآیند آموزش در استاندارد ISO 10015 دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه برنامه آموزش تغییرات اقلیم در نظام آموزش رسمی بر مبنای مدیریت فرآیند آموزش در استاندارد ISO 10015  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه برنامه آموزش تغییرات اقلیم در نظام آموزش رسمی بر مبنای مدیریت فرآیند آموزش در استاندارد ISO 10015،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه برنامه آموزش تغییرات اقلیم در نظام آموزش رسمی بر مبنای مدیریت فرآیند آموزش در استاندارد ISO 10015 :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : محیط شناسی

تعداد صفحات :۱۸

دانش صحیح درباره اثرات تغییراقلیمی بعنوان یک عامل کلیدی برای عمل آگاهانه و شکل گیری یک عزم فردی برای مقابله با اثرات تغییر اقلیمی ضروری می باشد. هدف از این پژوهش، ارائه برنامه آموزش تغییرات اقلیم در نظام آموزش رسمی برای پایه سوم دبیرستان می باشد. در این راستا از فرآیند مدیریت فرآیند آموزش در استاندارد ISO 10015 استفاده گردید، آموزش در این سیستم در چهار مرحله نیازسنجی، طراحی و برنامه ریزی آموزشی، اجرای دوره های آموزشی و ارزشیابی نتایج آن صورت می گیرد. نتایج نشان می دهد، مهمترین نیازهای آموزشی که با تکنیک فیش باول به دست آمده عبارتند از، معرفی مفاهیم پایه، وضعیت کنونی اقلیم، عوامل بروز تغییرات اقلیم، عوارض و اثرات آن، راهکارها و استراتژی های پیشگیری، کاهش و سازگاری با تغییرات اقلیم. طراحی و برنامه ریزی آموزشی در پنج مرحله انجام شد که اهداف کلی عبارتند از، توسعه تفکر درباره تغییرات اقلیم، افزایش آگاهی دانش آموزان در این زمینه، تربیت نیروهای مناسب برای مدیریت تغییر اقلیم. در اجرای آموزش، معلم خود مجری دوره آموزشی است و وزارت آموزش و پرورش در قالب ادارات آموزش پرورش و مدارس می تواند معلم را در نظارت بر اجرای آموزش پشتیبانی کند. در مرحله ارزشیابی معلم علاوه بر ارزشیابی هایی که در جلسات کلاس درس انجام می دهد، باید ارزشیابی نهایی را نیز انجام دهد. یعنی ارزشیابی باید ترکیبی از ارزشیابی تکوینی و پایانی باشد که پیشنهاد می گردد از الگوی هدفگرای تایلر استفاده نماید. همچنین با استفاده از نظارت پیشنهادی در طی این فرآیند، اگر مساله ای در هر یک از مراحل فرآیند آموزش تغییرات اقلیم وجطود داشته باشد، شناسایی و رفع می گردد.

کلید واژه: آموزش تغییر اقلیم، نظام آموزش رسمی، استاندارد ISO 10015، آموزش محیط زیست، تغییر اقلیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.