طراحی مدل ارزیابی علل موثر بر بی علاقگی اعضای خانواده به حضور در کسب وکارهای خانوادگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل ارزیابی علل موثر بر بی علاقگی اعضای خانواده به حضور در کسب وکارهای خانوادگی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل ارزیابی علل موثر بر بی علاقگی اعضای خانواده به حضور در کسب وکارهای خانوادگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل ارزیابی علل موثر بر بی علاقگی اعضای خانواده به حضور در کسب وکارهای خانوادگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل ارزیابی علل موثر بر بی علاقگی اعضای خانواده به حضور در کسب وکارهای خانوادگی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی)

تعداد صفحات :۲۶

تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق، از نوع توصیفی- همبستگی است که بصورت پیمایشی انجام گرفته است. جامعه آماری این تحقیق، عبارت است از کسب وکارهای خانوادگی در تهران که حداقل دو نفر از اعضای خانواده در مالکیت یا مدیریت سازمان نقش دارند. جامعه آماری بر اساس اطلاعات موجود، ۶۰۰ شرکت بوده و حجم نمونه مورد نیاز برابر با ۲۳۵ شرکت می باشد. ابزار اصلی جمع آوری داده ها در این پژوهش، پرسشنامه ای است که روایی و پایایی آن سنجیده شده است. با توجه به مطالعات پیشینیان، پرسشنامه ها و مصاحبه با صاحبان کسب وکارهای خانوادگی، متغیرهای این تحقیق که بر بی علاقگی افراد برای حضور در کسب وکار خانوادگی عبارتند از خرده مقیاس چشم انداز مدون، خرده مقیاس ساختار و خرده مقیاس روابط متقابل. برای شناسایی متغیرهای مکنون از تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد. در تحلیل عاملی تاییدی ارتباط این عوامل با یکدیگر و عامل اصلی یعنی بی علاقگی به حضور در کسب وکار خانوادگی مورد سنجش قرار گرفت. ضمن تایید برازش مدل، نشان داده شد که چشم انداز غیرمدون بیشترین تاثیر را بر بی علاقگی و ساختار نامنسجم دارد. عوامل شناسایی شده از همبستگی بالایی با عامل اصلی برخوردار بودند. لذا می توان نتیجه گرفت که سه عامل مشخص شده تاثیر زیادی بر بی علاقگی افراد در حضور در کسب وکار خانوادگی را دارا می باشند.

کلید واژه: کسب وکار خانوادگی، بی علاقگی، تحلیل عاملی، تحلیل مسیر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.