تاثیر تجربه مربیان بر کیفیت بازخورد افزوده در آموزش یک مهارت حرکتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تجربه مربیان بر کیفیت بازخورد افزوده در آموزش یک مهارت حرکتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تجربه مربیان بر کیفیت بازخورد افزوده در آموزش یک مهارت حرکتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تجربه مربیان بر کیفیت بازخورد افزوده در آموزش یک مهارت حرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تجربه مربیان بر کیفیت بازخورد افزوده در آموزش یک مهارت حرکتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه و هدف: روش بازخوردهی مربیان در یادگیری وآموزش مهارت های ورزشی تاثیر به سزایی دارد ولزوم بررسی چگونگی ارائه بازخورد افزوده از سوی مربیان با تجربه کاری متفاوت، در جامعه ورزشی احساس می شود. لذا هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر تجربه مربیان بر کیفیت بازخورد افزوده، در هنگام آموزش یک مهارت حرکتی است.روش شناسی: جامعه آماری این مطالعه، مربیان تربیت بدنی شهر مشهد هستند.از بین داوطلبان واجد شرایط، هجده نفر بطور تصادفی به دو گروه ۹ نفره مربیان با تجربه و کم تجربه (با سابقه بالای ۵سال و زیر ۳ سال) تقسیم شدند. مربیان طی یک جلسه، پس از ۲۰ دقیقه آموزش تاس بدمینتون، از طریق بازخورد افزوده، تکنیک دانش آموزان را طی۲۰ دقیقه تمرین اصلاح کردند. جهت ارزیابی کیفیت بازخورد افزوده مربیان، بر اساس ملاک های بازخورد افزوده، شامل هدایت، محتوای تکنیکی، هدف، نوع، زمان و ارتباط، از گروه ها فیلمبرداری و ضبط صدا به عمل آمد. سپس با کمک سه مربی با تجربه دیگر بازخورد مربیان مورد ارزیابی قرار گرفت. درنهایت از آزمون ناپارامتری خی دو برای تجزیه و تحلیل آماری در سطح معنی داری p£۰.۰۵ استفاده شد.یافته ها: بر اساس نتایج حاصل، از حیث فراوانی، مربیان باتجربه بازخورد افزوده بیشتری به ورزشکاران می دادند. همچنین مربیان با تجربه، از بازخوردافزوده با محتوای تکنیک اختصاصی وهدف اصلاحگری و ارزشگذاری مثبت بیشتریاستفاده نموده، اغلب بازخوردهای کلامی و مرتبط به بازخورد قبلی را به کار می برند. در مقابل، مربیان کم تجربه از بازخورد افزوده با محتوای تکنیکی عمومی تر و هدف ارزشگذاری منفی بیشتری استفاده نموده و سهم بازخوردهای غیر کلامی و نامرتبط به بازخورد قبلی در آنان بیشتر است.بحث و نتیجه گیری: به طور کلی می توان نتیجه گرفت در طی فرآیندآموزش و تمرین، سطح تجربه مربی تاثیر زیادی در کیفیت بازخورد افزوده وی داشته، که احتمالا می تواند از عوامل موفقیت مربیان با تجربه نسبت به کم تجربه ها باشد.

کلید واژه: بازخورد افزوده، مربی با تجربه، مربی کم تجربه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.