ارزیابی مهارت های مدیریتی اثربخش در مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مهارت های مدیریتی اثربخش در مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۱۳۹۲) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مهارت های مدیریتی اثربخش در مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مهارت های مدیریتی اثربخش در مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۱۳۹۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مهارت های مدیریتی اثربخش در مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین (۱۳۹۲) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

تعداد صفحات :۸

زمینه: مهم ترین رکن رسیدن به اهداف سازمانی، مدیریت اثربخش است. مدیران سطوح مختلف باید ویژگی ها، توانایی ها، شایستگی ها و مهارت های خاصی داشته باشند تا موجب اثربخشی شوند.هدف: این مطالعه به منظور ارزیابی مهارت های مدیریتی اثربخش در مدیران مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه مقطعی در سال ۱۳۹۲ بر روی تمام مدیران ارشد، میانی و عملیاتی تمام بخش های مراکز آموزشی و درمانی قدس، ولایت، شهید رجایی، کوثر و بوعلی قزوین (۷۸ نفر) انجام شد. ابزار پژوهش، پرسش نامه کامرون و وتن با طیف لیکرت بود. داده ها با آزمون های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی تحلیل شدند.یافته ها: %۵۳.۸ مدیران در نوشتن، ارتباطات شفاهی و گوش دادن، %۳۰.۸ در کنترل تنش و زمان، %۴۲.۳ در عدم اخذ تصمیم های دردسرآفرین و %۶۲.۸ در تمایل به آگاهی از نقاط ضعف و قوت خود، مهارت مدیران موثر را داشتند. ۳۰.۸% مدیران در تفویض وظایف فاقد مهارت مدیران موثر بودند. بین میزان تحصیلات با تفویض وظایف و سابقه مدیریتی با توانایی مجاب نمودن افراد سطوح عالی نسبت به انجام کار رابطه معنی دار آماری وجود داشت.نتیجه گیری: با توجه به یافته ها، به نظر می رسد مدیران مراکز آموزشی و درمانی در برخی از مهارت های مدیریتی اثربخش به توجه بیش تر و آموزش نیاز دارند.

کلید واژه: مدیریت زمان، مدیریت کارکنان، ارتباطات، بیمارستان ها، اداره بیمارستان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.