بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغیرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغیرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغیرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغیرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغیرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۳

زمینه و هدف: توجه به کیفیت آموزشی هدف اول مدیران، اساتید و سیاستگذاران در امر سیاستگذاری سلامت جامعه است. از این رو دانشگاه ها به دنبال تامین نیازها و انتظارات دانشجویان هستند و با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی دانشگاه ها دانشجویان می باشند، لذا این مطالعه با هدف تعیین نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به متغیرهای مرتبط با رضایت تحصیلی دانشجویان در سال ۱۳۹۱ انجام گرفت.روش بررسی: این مطالعه توصیفی- مقطعی با مشارکت ۴۸ نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم انجام گردید. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ۴۴ سوالی بود که عوامل رضایتمندی تحصیلی را در شش بعد فردی، آموزشی، اخلاقی، مدیریتی، امکانات رفاهی و شغلی از دیدگاه اساتید بررسی می نمود.یافته ها: مهم ترین متغیرهای مرتبط با رضایتمندی تحصیلی از دیدگاه اساتید به ترتیب شامل استفاده از کادر آموزشی مجرب جهت ارایه دروس، علاقمندی به رشته تحصیلی و القای اعتماد به نفس به دانشجویان توسط اساتید و مسوولین می باشد. نتایج مطالعه نیز نشان داد که بین بعد آموزشی و پژوهشی و متغیرهای رشته و پایه تحصیلی ارتباط معنی داری وجود دارد (p<0.05) و در سایر موارد ارتباط معنی داری مشاهده نشد (p<0.05).نتیجه گیری: بر اساس نتایج مطالعه، بعد اخلاقی و روانشناختی مهم ترین متغیرهای مرتبط با رضایتمندی تحصیلی دانشجویان شناخته شدند. لذا توجه بیشتر به حیطه های اخلاقی و روانشناختی در دانشگاه ها از جانب برنامه ریزان آموزشی و مدیران پیشنهاد می گردد.

کلید واژه: رضایتمندی تحصیلی، دانشجویان، نگرش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.