تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري

تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري

… دانلود …

تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري :

سال انتشار : 1392

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نسيم تندرستي (سلامت خانواده)

تعداد صفحات : 10

زمینه و هدف: توانایی یادگیری تا حد بسیاری به حافظه وابسته است. تاثیرات یک تجربه یادگیری می بایست حفظ و نگه داری شود تا پس از متراکم شدن این تجربیات یادگیری رخ دهد. حافظه یک بخش ذاتی از فرایند یادگیری است. بسیاری از کودکان دچار ناتوانی یادگیری، یک نوع مشکل حافظه ای دارند. بدین منظور، پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر آموزش حرکات ریتمیک ایروبیک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنیداری دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری انجام شده است.روش بررسی: از بین دانش آموزان دختر پایه های سوم تا پنجم ابتدایی که در سال تحصیلی 92 – 91 به مرکز اختلالات یادگیری طلوع ارجاع داده شده بودند، تعداد 36 دانش آموز با روش تصادفی ساده انتخاب و به دو گروه گواه و آزمایش منتسب شدند. کل نمونه ابتدا با استفاده از خرده آزمون حافظه عددی وکسلر و آزمون سنجش شنیداری ارزیابی شدند. سپس، گروه آزمایش 24 جلسه 1 ساعته، طی 8 هفته متوالی، تحت آموزش حرکات ریتمیک ایروبیک قرار گرفتند. در پایان، هر دو گروه مجددا ارزیابی شدند.یافته ها: نتایج نشان داد که آموزش حرکات ریتمیک ایروبیک بر بهبود حافظه کوتاه مدت و حافظه شنیداری دانش آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری تاثیر مثبت دارد.بحث و نتیجه گیری: این نتایج حاکی از آن است که که آموزش حرکات ریتمیک ایروبیک می تواند حافظه کوتاه مدت و شنیداری دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری را در مقطع ابتدایی بهبود بخشد.

كلید واژه: اختلالات یادگیری، حرکات ریتمیک ایروبیک، حافظه کوتاه مدت، حافظه شنیداری

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري و بررسی کامل هدایت میشوید

تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري

با سلام،محصول دانلودی تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري و بررسی کامل هدایت میشوید
تاثير آموزش حرکات و بازي هاي ريتميک ايروبيک بر کارکرد حافظه کوتاه مدت و حافظه شنيداري دانش آموزان مبتلا به اختلالات يادگيري