بررسی میزان گرایش دانشجویان به فست فودها و عوامل موثر بر آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان گرایش دانشجویان به فست فودها و عوامل موثر بر آن دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان گرایش دانشجویان به فست فودها و عوامل موثر بر آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان گرایش دانشجویان به فست فودها و عوامل موثر بر آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان گرایش دانشجویان به فست فودها و عوامل موثر بر آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اخلاق زیستی

تعداد صفحات :۳۳

در سال های اخیر مصرف فست فود به طور چشمگیری در بین نوجوانان و جوانان افزایش یافته است. تبعاتی که مصرف این نوع غذاها برای مصرف کننده و جامعه با خود به همراه دارد، موجب بروز برخی نگرانی های اجتماعی شده است. امروزه دانشجویان به خاطر شرایط تحصیلی یکی از مهمترین گروه های در معرض خطر می باشند تحقیق حاضر در نظر دارد با نگاهی جامعه شناختی گرایش دانشجویان به فست فودها را مورد بررسی قرار دهد. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان دانشگاه تبریز تشکیل می دهند و نمونه آماری مشتمل بر ۳۷۲ نفر می باشد که از طریق فرمول کوکران به دست آمده است. روش نمونه گیری تحقیق به صورت تصادفی متناسب بوده، اطلاعات به دست آمده با تکنیک پیمایش، به صورت مقطعی و از طریق ابزار پرسشنامه گردآوری شده که روایی و اعتبار آن مورد تائید قرار گرفت. طبق نتایج به دست آمده فرض اساسی تحقیق مبنی بر تاثیرپذیری گرایش به استفاده از فست فود، از متغیرهایی نظیر: سرمایه اجتماعی، سرمایه اقتصادی، آگهی های تبلیغاتی و دینداری مورد تایید قرار گرفت. بر طبق نتایج تحقیق همبستگی معکوسی بین سرمایه اجتماعی و دینداری با گرایش به استفاده از فست فود وجود دارد. یافته های تحقیق رابطه بین سن و گرایش به استفاده از فست فود را مورد تایید قرار نداد. نتایج تحلیل های چند متغیره نشان داد که، متغیرهای سرمایه اجتماعی، سرمایه اقتصادی، آگهی های تبلیغاتی و دینداری در مجموع ۰.۲۲ از متغیر وابسته را مورد تبیین قرار می دهند.

کلید واژه: فست فودها، دانشجو، سرمایه اقتصادی، سرمایه اجتماعی، دینداری، آگهی های تبلیغاتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.