برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران

برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران

… دانلود …

برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران :

سال انتشار : 1392

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نظريه و عمل در برنامه درسي

تعداد صفحات :25

این مقاله به مبحث تربیت معلم از منظر چالش برانگیز ساختار برنامه درسی تربیت معلم و اجرای آن اختصاص دارد. در این زمینه مواضع گوناگونی ابراز می شود که این گونه گونی امر تربیت معلم را به لحاظ نظری و به تبع آن در عمل با بحران مواجه کرده است. این وضعیت خاص ایران نیست. بنا به شواهد موجود، در سطح جهان نیز پژوهش های به عمل آمده هنوز نتوانسته اند به روشنی نشان دهند که کدام برنامه درسی تربیت معلم و با کدام ساختار از اثر بخشی بیشتری برخوردار است و قادر است معلمان توانمندتر و موفق تری را به کلاس های درس گسیل نماید. موقعیت مساله ای این مقاله در ایران را به شکل دقیق تر می توان با استفاده از کلید واژه «تمامیت خواهی» توضیح داد. از یکسو، اصحاب آموزش و پرورش در تلاش هستند که این دستگاه را به عنوان یگانه نهاد صالح برای تربیت معلم معرفی نمایند و برای متقاعد ساختن مراجع سیاستگذار نیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند. اقدام برای تاسیس دانشگاه ویژه تربیت معلم (یا دانشگاه ویژه فرهنگیان) با حمایت شورایعالی انقلاب فرهنگی، با فرض عهده دار شدن مسوولیت تام و تمام تربیت معلم در ابعاد مختلف توسط آن، مهم ترین مظهر این سیاست تمامیت خواهانه و بخشی نگر است. از سوی دیگر، گروهی از صاحبنظران دانشگاهی از ایده رقیب و بدیلی حمایت می کنند که تمامیت خواهانه به دنبال استقرار همه جانبه تربیت معلم در دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه تربیت معلم تهران هستند و نهاد آموزش و پرورش را فاقد صلاحیت جزئی و کلی برای ورود به این عرصه معرفی می نمایند.مدعای اصلی این نوشتار بدین ترتیب آن است که در کشاکش این دیدگاه های تمامیت خواهانه باید به دنبال راهبردی بود که جایگاه تربیت معلم را به دنبال یک رخداد خطیر ملی و فرابخشی به رسمیت شناخته و برای اجرای برنامه درسی تربیت معلم با توجه به این ویژگی ها تعیین تکلیف نماید. الگوی مشارکتی پیشنهادی با توجه به مولفه های اساسی برنامه درسی تربیت معلم ارائه شده است و از نقسیم کار حمایت می کند.

كلید واژه: تربیت معلم، برنامه درسی، اجرا، آموزش و پرورش، آموزش عالی، تقسیم کار ملی، بخشی نگری

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران

با سلام،محصول دانلودی برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران هدایت میشوید
برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران

پژوهشگر گرامی فایل کامل برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل برنامه درسي تربيت معلم و الگوي اجرائي مشارکتي آن؛ راهبرد تحولي براي تربيت معلم در ايران دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.