شناسایی موانع و مشکلات شکل گیری یادگیری‌ شغل محور در بین دانشجویان رشته‌ های کشاورزی دانشگاه تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی موانع و مشکلات شکل گیری یادگیری‌ شغل محور در بین دانشجویان رشته‌ های کشاورزی دانشگاه تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی موانع و مشکلات شکل گیری یادگیری‌ شغل محور در بین دانشجویان رشته‌ های کشاورزی دانشگاه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی موانع و مشکلات شکل گیری یادگیری‌ شغل محور در بین دانشجویان رشته‌ های کشاورزی دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی موانع و مشکلات شکل گیری یادگیری‌ شغل محور در بین دانشجویان رشته‌ های کشاورزی دانشگاه تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)

تعداد صفحات :۱۴

این تحقیق در پی شناسایی موانع و مشکلات شکل‌ گیری یادگیری ‌های شغل محور در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران بود که به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان کشاورزی سال آخر مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است که در مجموع شامل ۱۱۰۳ نفر می ‎باشد. از بین آنها به صورت تصادفی و با رعایت انتساب متناسب ۲۰۱ نفر (بر حسب محاسبه فرمول کوکران) انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه ‌ای با دو بخش بود که، بخش اول ویژگی ‌های فردی و بخش دوم مربوط به گویه‌ های موانع و مشکلات یادگیری شغل محور در نظام آموزش ‎عالی می ‌باشد. روایی پرسشنامه بر اساس نظر جمعی از اساتید رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تهران تایید گردید. سپس جهت تعیین پایایی پرسشنامه تعداد ۳۰ پرسشنامه در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشجویان منابع طبیعی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، که در واقع خارج از جامعه آماری اصلی هستند؛ پیش آزمون شد. مقدار آلفای کرونباخ برای بخش دوم (a=0.81) نشان داد که وسیله تحقیق از قابلیت بالایی برای جمع ‌آوری اطلاعات برخوردار است. یافته‌ های تحقیق حاکی از آن است که موانع و مشکلات یادگیری شغل محور در پنج دسته عوامل انگیزشی – برنامه ‌ریزی، اطلاعاتی – ارتباطی، سیاست گذاری، خدمات برون رسانی دانشگاه و محیطی قرار گرفتند و در مجموع حدود ۷۰ درصد از واریانس را تبیین کردند. لذا می ‎توان بیان نمود که مهمترین مشکلات یادگیری شغل محور در بین دانشجویان کشاورزی مربوط به عامل انگیزشی – برنامه ‎ریزی بوده است.

کلید واژه: دانشجویان کشاورزی و موانع و مشکلات، یادگیری شغل محور، دانشگاه تهران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.