ضربات چرخ- ریل در دوراهه های خط آهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ضربات چرخ- ریل در دوراهه های خط آهن دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ضربات چرخ- ریل در دوراهه های خط آهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ضربات چرخ- ریل در دوراهه های خط آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ضربات چرخ- ریل در دوراهه های خط آهن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : استقلال

تعداد صفحات :۲۲

بررسی ارتعاشات قایم دو راهه خط آهن تحت اثربارهای متحرک وسایط نقلیه ریلی بسیار مهم است. در این مقاله دوراهه ای با مدلی از المانهای محدود خطی با میرایی مودال شبیه سازی شده است. طول این مدت که اطراف تکه مرکزی سوزن است. با ۳۶ دهنه تراورس منظور شده است. ریلها و تراورسها توسط المانهای تیر تیموشنکو- رایلی مدل شده است. ریلها از طریق صفحات لاستیکی زیر ریل (فنرهای خطی) به تراورسها متصل شده اند. وسایط نقلیه ریلی برای تحلیل رفتار دینامیکی قطار به صورت مجموعه توده جرمهای متمرکز، فنرها و مستهلک کننده ها مدل شده است. تنها ارتعاشات قایم آنها برای سرعت ثابت مطالعه شده است. تماس چرخ- ریل با استفاده از فنر غیر خطی هرتز مدلسازی شده است. مساله اندرکنش خط آهن- قطار با استفاده از توسعه روش بردار وضعیت در ترکیب با روش مودال برای دو راهه خط آهن به طور عددی حل شده است. تحلیلها نشان داد که ناپیوستگی ریل در محل تقاطع (تکه مرکزی) به افزایش نیروی تماس چرخ- ریل منجر می شود. هم چرخهای صاف و هم چرخهای دارای ناهمواری در انتقال از ریل بالی به دماغه تکه مرکزی تحت سرعتهای متفاوت وسیله نقلیه ریلی مورد آزمایش قرار گرفته است. تحت شرایط ایدیال، غلتیدن چرخها به طور کاملا آرام از روی ریل بالی بر روی تکه مرکزی صورت می گیرد. اندازه ضربه در چنین شرایطی در محل تقاطع کوچک خواهد بود و بیشینه نیروی تماسی چرخ- ریل به دست آمده حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از نیروی تماسی استاتیکی است. برای انتقال در سطوح ناهموار، حساسیت ضربه در تقاطع به شدت به سرعت قطار بستگی دارد. افزایش نیروی تماسی نسبت به نیروی استاتیکی در سرعت ۷۰ km/h حدودا ۱۰۰ درصد و در سرعت ۱۵۰km/h حدودا ۲۰۰ درصد است.

کلید واژه: دوراهه خط آهن، اندرکنش خط آهن- قطار، ارتعاشات خط آهن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.