اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت های سه گانه (رمزگشایی، سیالی، درک مطلب) کودکاننارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت های سه گانه (رمزگشایی، سیالی، درک مطلب) کودکاننارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت های سه گانه (رمزگشایی، سیالی، درک مطلب) کودکاننارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت های سه گانه (رمزگشایی، سیالی، درک مطلب) کودکاننارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت های سه گانه (رمزگشایی، سیالی، درک مطلب) کودکاننارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر برنامه چندبعدی رسد بر مهارت های سه گانه خواندن (رمزگشایی، سیالی،درک مطلب) دانش آموزان نارساخوان پایهی اول و دوم ابتدایی انجام گرفت. طرح پژوهش حاضر نیمه آزمایشی با پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعهی آماری پژوهش دانش آموزان نارساخوان دختر و پسری بودند که به مرکز اختلالات شهرستان بهبهان معرفی شده بودند. از بین این دانش آموزان ابتدا دانش آموزان پایه ی اول و دوم جدا شدند سپس از بین آنها ۳۰ نفر به طور تصادفی انتخاب شدند که به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند. سپس برای گروه آزمایش برنامه ترمیمی چندبعدی رسد طی ۲۱ جلسه یک ساعته انجام گرفت و گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکرد. برای گردآوری داده ها از آزمون هوش وکسلر و آزمون تشخیصی خواندن(جدول سمن) و برنامه چندبعدی رسد استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS و آزمون آماری کوواریانس تک متغیری و کوواریانس چند متغیری استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که میانگین نمره های خواندن، رمزگشایی، سیالی و درک مطلب پس آزمون گروه آزمایش با پیش آزمون تفاوت معناداری دارد (p=.001) با توجه به نتایج پژوهش میتوان گفت که برنامه چندبعدی رسد موجب بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.