بررسی تاثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در بهبود موفقیت بازاریابی در صنایع غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در بهبود موفقیت بازاریابی در صنایع غذایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در بهبود موفقیت بازاریابی در صنایع غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در بهبود موفقیت بازاریابی در صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در بهبود موفقیت بازاریابی در صنایع غذایی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی تاثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در بهبود موفقیت بازاریابی در صنایع غذایی پرداخته شده است. جامعه مورد مطالعه موردی در این پژوهش مدیران بازاریابی و فروش شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهر تهران بوده است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از لحاظ گردآوری دادهها، توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی ارتباط مثبت با نوآوری برنامه بازاریابی، بازده نسبی، اثر بخشی نسبی، کیفیت ارتباط بین کارکردی، اعتماد به همکار، موقعیت های جامعه پذیری، عدم تعارض بین کارکردی و پشتیبانی مدیریت ارشد و بر موفقیت بازاریابی تاثیر معنی داری دارد. درپایان پیشنهاد شده است تا رابطه مبادله دانش بین فروش و بازاریابی با موفقیت بازاریابی وزن دهی و بصورت سلسله مراتبی و در جامعه دیگری مورد مطالعه قرار گیرد تا بیتوان با اطمینان بیشتری از یافته ها دفاع نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.