ارایه الگوی مناسب جهت شناسایی مشتریان کلیدی بانک، از طریق مدل HFO مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه الگوی مناسب جهت شناسایی مشتریان کلیدی بانک، از طریق مدل HFO مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر شیراز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه الگوی مناسب جهت شناسایی مشتریان کلیدی بانک، از طریق مدل HFO مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه الگوی مناسب جهت شناسایی مشتریان کلیدی بانک، از طریق مدل HFO مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه الگوی مناسب جهت شناسایی مشتریان کلیدی بانک، از طریق مدل HFO مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این پژوهش، تاثیر هریک از عوامل شش گانه؛ (قیمت، کیفیت، زمان، خدمات، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری) مدل سازمان های پاسخگویی سریع، بر شناسایی مشتریان کلیدی بانک ، مورد مطالعه قرارگرفته است. تغییرات تدریجی که در صنعت بانکداری کشورمان، به دلیل ورود بانک های بخش خصوصی، به وجود آمده، باعث افزایش مکرر انتظارات مشتریان در تمام زمینه های مربوط به خدمات مشتری شده است. بنابراین، بانک ها باید با شناسایی دقیق ابعاد وفاداری مشتری، سیستم هایی را در جهت برقراری رضایت و وفاداری مشتریان،اجرا نمایند. پژوهش، توصیفی-کاربردی ازنوع پیمایشی است که؛ هر یک از عوامل شش گانه مدل، با نمونه آماری ۳۸۴ نفر و پرسشنامه مربوطه، به تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته شده است. از آن جا که برای تحقیق حاضر، پرسشنامه استانداردی در دسترس نبود، بر اساس مبانی نظری تحقیق و با استفاده از نظرات اساتید محترم راهنما و مشاور، پرسشنامه، تهیه و تدوین، و در سطح شعب شهر شیراز، بین کارمندان و مشتریان پخش گردید. با توجه به میانگین های محاسبه شده متغیرهای: قیمت، کیفیت، خدمات، زمان، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری؛ به ترتیب برابر۳/۴و۳۱/۳و۰۷/۳و۴۱/۷۶و۳/۵۶و۳/۵۸ می باشند و در انتها، این نتیجه حاصل شد که؛ مولفه قابلیت اطمینان، دارای بیشترین اهمیت و انعطاف پذیری، از پایین ترین اهمیت بر شناسایی مشتریان کلیدی بانک ، قرار دارند. و چون معنی داری آزمون رتبه بندی فریدمن، دراین پژوهش، کمتر از ۰/۰۵ است، می توان گفت؛ که تاثیر گذاری عوامل مورد مطالعه پژوهش، بر شناسایی مشتریان کلیدی بانک، معنی دار بوده و پذیرفته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.