نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی :

نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی

نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی
فهرست مطالب

چکیده :. ۳

بیان مسئله. ۶

توصیف وضع موجود ( شواهد ۱ ). ۸

الف- شاخص های کیفی وضع موجود :. ۸

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۹

ب – شاخص های کمی وضع موجود :. ۹

جدول شماره ۱:جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۱۰

تجزیه و تحلیل اطّلاعات. ۱۰

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها. ۱۰

۱- پرسش و پاسخ گروهی. ۱۱

۲- استفاده از رایانه. ۱۲

۳- استفاده از تصاویر. ۱۲

۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. ۱۳

۵- روش نمایشی. ۱۳

۶- دست سازه های دانش آموزان. ۱۳

توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲ ). ۱۴

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب. ۱۴

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب. ۱۴

جدول شماره ۲ : جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی دی ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۱۵

گزارش نهایی و نتیجه گیری. ۱۶

پیشنهادات. ۱۷

منابع و مآخذ. ۱۹

چکیده :

درس ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن ها می باشد . این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن هاست ، از محبوبیت کمی برخوردار است.

من در این کار پژوهشی روش هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.