نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی :
نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی
نحوه ی افزایش علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیات فارسی
فهرست مطالب
چکیده :. ۳
بیان مسئله. ۶
توصیف وضع موجود ( شواهد ۱ ). ۸
الف- شاخص های کیفی وضع موجود :. ۸
با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۹
ب – شاخص های کمی وضع موجود :. ۹
جدول شماره ۱:جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۱۰
تجزیه و تحلیل اطّلاعات. ۱۰
انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها. ۱۰
۱- پرسش و پاسخ گروهی. ۱۱
۲- استفاده از رایانه. ۱۲
۳- استفاده از تصاویر. ۱۲
۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. ۱۳
۵- روش نمایشی. ۱۳
۶- دست سازه های دانش آموزان. ۱۳
توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲ ). ۱۴
الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب. ۱۴
ب- شاخص های کمی وضع مطلوب. ۱۴
جدول شماره ۲ : جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی دی ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۱۵
گزارش نهایی و نتیجه گیری. ۱۶
پیشنهادات. ۱۷
منابع و مآخذ. ۱۹
چکیده :
درس ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن ها می باشد . این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن هاست ، از محبوبیت کمی برخوردار است.
من در این کار پژوهشی روش هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.
از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته میشود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل میدهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین میکنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.