بررسی نقش میانجی رضایت مندی مشتری در رابطه بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش میانجی رضایت مندی مشتری در رابطه بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش میانجی رضایت مندی مشتری در رابطه بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی رضایت مندی مشتری در رابطه بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش میانجی رضایت مندی مشتری در رابطه بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، بررسی نقش میانجی رضایت مندی مشتری در رابطه بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری می باشد.که با رویکرد تحقیق پیمایشی، ۷۵ نفر از مشتریان و کل ۶۲ نفر کارکنان هایپرمارکت ۱ حامی در خیابان سیزدهم ولنجک تهران به عنوان نمونه انتخاب شدند. داده های مطالعه از طریق پرسشنامه های استاندارد و بومی شده به دست آمدند. و تجزیه و تحلیل آماری با نرم افزار انجام شد، نتایج نشان داد رضایت مندی مشتری نقش میانجی بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری را دارد و Smart pls بین رضایت مندی شغلی کارکنان و وفاداری مشتری رابطه معناداری است و همچنین بین رضایت مندی شغلی کارکنان و رضایت مندی مشتری نیز رابطه معناداری مشاهده شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.