رابطه بین خودکارآمدی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزانپسرمقطع متوسطه شهرستان آبدانان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین خودکارآمدی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزانپسرمقطع متوسطه شهرستان آبدانان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین خودکارآمدی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزانپسرمقطع متوسطه شهرستان آبدانان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین خودکارآمدی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزانپسرمقطع متوسطه شهرستان آبدانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین خودکارآمدی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزانپسرمقطع متوسطه شهرستان آبدانان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی باپیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان آبدانان بود.روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی می باشد،جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در شهرستان آبدانان می باشدکه از بین آنها ۲۰۰ نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شده و ابزار پژوهش پرسشنامه خود کارآمدی عمومی شوارتز و همکاران( ۱۹۹۶ ) و پرسشنامه هوش هیجانی بار- آن( ۱۹۹۷ )بود و از معدل ترم قبل دانش آموزان به عنوان ملاک موفقیت وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان استفاده شده است.وبرای تجزیه و تحلیل داده ها از روش همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد بین خودکارآمدی و مولفه های درون فردی هوش هیجانی و همچنین مولفه مدیریت استرس هوش هیجانی با پیشرفت و موفقیت تحصیلی رابطه ی معنی دار وجود دارد اما بین سایر مولفه های هوش هیجانی ازجملهمولفه های میان فردی ، سازگاری و خلق خوی عمومی هوش باپیشرقت تحصیلی رابطه ی معناداری وجودندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.