برنامه ریزی معیارهای مدیریت ارتباط بامشتری ازمنظراولویت تاثیرگذاری بررضایتمندی خریداران بارویکردANP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی معیارهای مدیریت ارتباط بامشتری ازمنظراولویت تاثیرگذاری بررضایتمندی خریداران بارویکردANP دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی معیارهای مدیریت ارتباط بامشتری ازمنظراولویت تاثیرگذاری بررضایتمندی خریداران بارویکردANP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی معیارهای مدیریت ارتباط بامشتری ازمنظراولویت تاثیرگذاری بررضایتمندی خریداران بارویکردANP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی معیارهای مدیریت ارتباط بامشتری ازمنظراولویت تاثیرگذاری بررضایتمندی خریداران بارویکردANP :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در آینده نزدیک مدیریت ارتباط با مشتری مقوله ای تاثیرگذار در امر رضایتمندی خریداران خواهد بود و برای شناخت این مهم که چگونه می توان مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را در جهت تقویت امر رضایتمندی خریداران آن به کار برد، باید از چارچوب تحقیقات علمی پیش رفت تا بتوان عوامل تاثیرگذار مدیریت ارتباط با مشتری را شناخت و سپس اولویت های مطرح در آنها را طبق اصول علمی طبقه بندی نمود، تا بتوان در فرآیند های اجرایی سازمان به کار برد، که حصول نتایج مورد انتظار با احتمال و امید بیشتری همراه باشند. لذا این مقاله در تلاش است تا با ارائه یک الگو و چارچوب علمی نحوی تعامل این دو مقوله مهم و موثر بر عملکرد سازمان را با تعیین اولویت های راهبردی عوامل و شاخص های مطرح در آنها ارائه نماید. روش مورد استفاده در این مقاله تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه ANP است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.