استفاده از دانش مشتری برای بهبود روابط سازمان با مشتری در مدل ( CKM)با استفاده از تکنیک های DEA و مقایسه آن بانتایج استفاده از DEA FUZZY


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از دانش مشتری برای بهبود روابط سازمان با مشتری در مدل ( CKM)با استفاده از تکنیک های DEA و مقایسه آن بانتایج استفاده از DEA FUZZY دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از دانش مشتری برای بهبود روابط سازمان با مشتری در مدل ( CKM)با استفاده از تکنیک های DEA و مقایسه آن بانتایج استفاده از DEA FUZZY  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از دانش مشتری برای بهبود روابط سازمان با مشتری در مدل ( CKM)با استفاده از تکنیک های DEA و مقایسه آن بانتایج استفاده از DEA FUZZY،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از دانش مشتری برای بهبود روابط سازمان با مشتری در مدل ( CKM)با استفاده از تکنیک های DEA و مقایسه آن بانتایج استفاده از DEA FUZZY :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تکنولوژی به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می شود، اما برای حضور موفق و پایدار در بازارپویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد . مدیریت دانش مشتریان، برای سازمان ها این امکان را فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند . مدیریت دانش مشتری در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسطدانش مشتریان با هدف افزایش منافع ذی نفعان سازمان می باشد . در این تحقیق سعی شده است با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان یک مجموعه صنعتی به شناسایی هر چه بیشتر نقاط قوت و ضعف نمایندگا نخدمات پس از فروش که مهمترین کانال جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان آتی می باشد پرداخته و با استفاده از تکنیک های تحلیل پوششی داده ها ) DEA ( کارایی این شرکت ها را ارزیابی نموده و ارتباط شایستگی ومهارت آنها) competence ( در حوزه مدیریت دانش) knowledge management ) ( با جریان خدمات ( service (در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری ) Customer Relationship Management (( بررسی نماییم و با توجه به این مطلب که بسیاری از شاخص های ارزیابی عملکرد بر پایه داده های کیفی هستند، با استفاده از روش تحلیل پوششی داده فازی) DEA Fuzzy ( عدم قطعیتی که در مورد شاخصهای کیفی وجود دارد، در مدل وارد شده درنهایت شرکت های مذکور را جهت تفیض وظایف خطیر جلب رضایت مشتری و همچنین بازاریابی و فروش محصولات با استفاده از روش های تحلیل پوششی داده فازی) DEA Fuzzy (رتبه بندی نماییم .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.