مطالعه عددی اثر الگوی زبری سطح بر کاهش پسای ایجاد شده در یک میکروکانال با سطوح ابر آب گریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه عددی اثر الگوی زبری سطح بر کاهش پسای ایجاد شده در یک میکروکانال با سطوح ابر آب گریز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه عددی اثر الگوی زبری سطح بر کاهش پسای ایجاد شده در یک میکروکانال با سطوح ابر آب گریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه عددی اثر الگوی زبری سطح بر کاهش پسای ایجاد شده در یک میکروکانال با سطوح ابر آب گریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه عددی اثر الگوی زبری سطح بر کاهش پسای ایجاد شده در یک میکروکانال با سطوح ابر آب گریز :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

سطوح آب گریز و ابر آب گریز ۱ به سطوحی گویند که زاویه تماسی استاتیکی آن ها به ترتیب بیش تر از °۹۰ و °۱۵۰ باشد. جهت دست یابی بهسطوح ابر آب گریز ایجاد ساختارهای منظم زبری بر روی سطح و همچنین ایجاد نانو پوشش های آب گریز بر روی آن ها ض روری می باشد.ساختارهای میکروی روی سطح در فصل مشترک هوا و سیال باعث ایجاد یک لایه هوا شده و سطح تماس سیال و سطح را کاهش می دهند، درنتیجه کاهش پسا اتفاق می افتد. نانو پوشش های آب گریز نیز مانع ورود هوا به دورن ساختارهای میکرو می شوند. در این مقاله اثر زبری سطح بر میزان کاهش پسای اصطکاکی جریان آرام در یک میکروکانال مورد بررسی قرار گرفته است. بدین منظور جریان آرام با رینولدز ۴۰۰ در یکمیکروکانال در نظر گرفته شده و برای مدل سازی اثرات زبری از شرط مرزی عدم لغزش ۲- عدم برش استفاده شده است. بدین ترتیب هندسه هاییبا الگوهای زبری مختلف انتخاب شده و جهت تخمین کاهش پسا، شبیه سازی جریان درون میکرو کانال انجام شده است. مقایسه نتایج به دستآمده در حالت لغزش با عدم لغزش نشان دهنده آن است که با افزایش عرض حفره ها و همچنین نسبت عرض حفره ها به برآمدگی ه ا مقدار کاهش پسای اصطکاکی، سرعت لغزش روی دیواره و طول لغزش معادل سطح، افزایش خواهد یافت. همچنین در شرایط مورد شبیه سازی، دست یابی به طول لغزش حدود ۱۴ میکرو متر و کاهش پسای اصطکاکی حدود ۱۴ درصد امکان پذیر می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.