ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه)

ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه)

… دانلود …

ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) :

سال انتشار : 1393

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي علوم رفتاري و مطالعات اجتماعي

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

در این مقاله به تحلیل عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاری نیازمند بررسی پنج عامل: ارزیابی نام تجاری مادر، اختلاف کیفیت درک شده از پورتفولیوی نام تجاری، تناسب درک شده، نیات رفتاری مصرف کننده و نگرش مصرف کننده نسبت به توسعه نام تجاری است. توسعه نام تجاری محصول جدید با نام تجاری فعلی به بازار است و این پژوهش به شناسایی روابط میان پنج عامل فوق و ارزیابی توسعه نام تجاری می پردازد. این تحقیق از نظر دسته بندی بر حسب هدف، یک پژوهش کاربردی به شمار می رود و از نظر نحوه ی گرد آوری داده ها، توصیفی از نوع پیمایشی است و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه خریداران محصولات لبنی در شهر تهران می باشد. در این پژوهش از روش انجام یک تحقیق مقدماتی استفاده شداست که میزان صفت اصلی (یعنی میزان آشنایی با نام تجاری پگاه)در نمونه مقدماتی تقریبا برابر با 88 درصد می باشد. نتایج به دست آمده در این تحقیق نشان می دهد عواملی که با توسعه نام تجاری پگاه رابطه دارند به ترتیب عبارتند از: عوامل موثر بر توسعه نام تجاری پگاه در بازار لبنیات به ترتیب عبارتند از: توصیه نام تجاری پگاه به دیگران، تشابه کیفیت محصولات در دست توسعه پگاه با سایر محصولات پگاه، تناسب درک شده بین نام تجاری پگاه و نام های تجاری توسعه داده شده آن، تشابه کیفیت محصولات توسعه یافته پگاه با نام تجاری اصلی پگاه و تشابه کیفیت محصولات توسعه یافته پگاه با سایر محصولات پگاه.

پژوهشگر گرامی فایل کامل ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.
از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه) شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

ارزيابي عوامل اثر گذار بر توسعه نام تجاري در بازار لبنيات (مورد مطالعه: شرکت توليد لبنيات پگاه)