مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل مفهومی بازاریابی تعهدگرا مبتنی بر ذینفعان با رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

رقابت بسیار پیچیده در بازارهای بین المللی و پویا از یک سو باعث ایجاد زمینه های مختلف توسعه صنایع و به تبع آن کارخانجات و مراکز تولید در سطح گسترده شده است. به علاوه، این روند توسعه صنایع مختلف در جهان در سال های اخیر و نقش کشورهای توسعه یافته به عنوان حافظ اثرات، اجتماعی، طبیعی و زیست محیطی ناشی از محصولات مختلف به ویژه آلاینده ها و همچنین کاهش گازهای گلخانه ای، شرکتهای برتر و پیشرو در جهان را به تمرکز بر مدیریت و افزایش هر چه بیشتر عملکرد مناسب در زمینه بهداشت، محیط زیست و ایمنی سوق داده است. این مبحث در سال های اخیر با نام فناوریها یا تولید سبز در صنایع و بخش های مختلف شناخته می شود. با توجه به راهیابی زمینه مذکور در علم مدیریت، مقوله ای نوین با عنوان مسوولیت اجتماعی شرکتها طی سال های اخیر مورد توجه مدیران و ذینفعان اصلی شرکتها قرار گرفته است. باید اذعان نمود که موضوع مسوولیت اجتماعی شرکتها امروزه یکی از مباحث نوین در بازاریابی به شمار می آید که در مقالات و پژوهش های مختلف به آن اشاره شده است. هر چند بررسی بر روی این مقوله در کشور ما در این سالها خیلی مورد توجه مدیران قرار نگرفته اما حرکت به سمت آن از دیرباز مورد توجه تصمیم گیرندگان بخش صنعت در کشور بوده است. بر این اساس، در تحقیق حاضر سعی خواهد گردید که نقش اصول و دسته های اصلی مطرح در موضوع مسوولیت اجتماعی شرکت از بعد ذینفعان با موضوعات مختلف در بازاریابی از جمله تبیین آمیخته بازار شامل؛ قیمت کالا، مکان فروش، پیشبرد و ترفیع و توصیف ویژگی های کالا بررسی شود. سپس براساس ویژگیها و عوامل موجود مدل مفهومی در خصوص ارتباط و تعامل میان هریک از موارد مذکور در سطح کلان ارایه خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.