بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده

بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده

… دانلود …

بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس بين المللي آينده پژوهي، مديريت و توسعه اقتصادي

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین نقش زیرساخت های فناوری CRM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) صورت گرفته است .نمونه آماری متشکل از 118 نفر مدیران و کارشناس مسئولان واحد ستادی بانک آینده تعیین شده است. در پژوهش حاضر از روش میدانی و از پرسشنامه بعنوان ابزار گردآوری داده ها استفاده شده است، به منظور توصیف داده ها از آمار توصیفی به منظور تحلیل داده ها وآزمون فرضیه های پژوهش از روش مدل سازی معادلات ساختاری بهره گردیده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که زیرساخت های فناوری CRM بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) به وسیله متغیرهای واسطه ای تعهد سازمانی و مدیریت دانش تاثیر مثبت دارد. همچنین از ضریب مسیر مابین دو متغیر تعهد و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری که (0/93) است نسبت به ضریب مسیر ما بین دو متغیر مدیریت دانش و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری که (0/28) است متوجه میشویم که از طریق تعهد سازمانی نسبت به مدیریت دانش سریعتر به موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری میرسیم.

اینک شما با جستجوی بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده وارد صفحه فروش فایل دانلودی بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده

عنوان محصول دانلودی:بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده را در ادامه مطلب ببینید
بررسي تاثير زيرساخت هاي فناوريCRMبر موفقيت مديريت ارتباط با مشتري CRM مورد مطالعه : بانک آينده