بررسی تاثیر رضایت از برند، تجربه برند و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند (مورد مطالعه: محصولات لبنی کاله)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایت از برند، تجربه برند و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند (مورد مطالعه: محصولات لبنی کاله) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایت از برند، تجربه برند و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند (مورد مطالعه: محصولات لبنی کاله)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایت از برند، تجربه برند و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند (مورد مطالعه: محصولات لبنی کاله)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایت از برند، تجربه برند و اعتماد به برند بر ایجاد وفاداری به برند (مورد مطالعه: محصولات لبنی کاله) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه در محیط کسب و کار رقابتی، مصرف کنندگان در معرض انتخاب برندهای جایگزین زیادی هستند. این بدین معنی است که حفظ وفاداری مصرف کننده به محصولات شرکت، کار ساده ای نیست. به این علت که بسیاری از عوامل، مانند رقبا و اشتیاق مصرف کننده برای تنوع، مصرف کنندگان را به سمت بی وفایی به برند هدایت می کنند. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر تجربه، اعتماد و رضایت بر ایجاد وفاداری به برند کاله در شهر مشهد انجام شده است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه خرده فروشان و مصرف کنندگان محصولات کاله در شهر مشهد بود و برای نمونه گیری، از روش نمونه گیری تصادفی ساده، استفاده شد. ابزار اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه استانداردی بوده است که برای بررسی پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ (۰.۹۶) و برای بررسی روایی آن از نظر متخصصان و کارشناسان بهره گرفته شده است. پژوهش حاضر بر مبنای هدف، پژوهش کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز، پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی- تحلیلی است. برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آزمون رگرسیون چندگانه و نرم افزار SPSS استفاد شده است. نتایج حاکی از آن است که تجربه، اعتماد و رضایت، بر وفاداری به برند کاله برای جامعه آماری مورد نظر تأثیر معناداری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.