بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی در شهر تهران صورت پذیرفته است. عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در این پژوهش شامل بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان می باشد. از جمله رویکردهای نوین برای رضایت مشتریان بخش های خدماتی، توجه به کارکنان (مشتریان درونی) شرکت یا سازمان می باشد. یکی از مفاهیمی که امکان دسترسی به این مهم را فراهم می آورد، فعالیت های بازاریابی داخلی می باشد. بازاریابی داخلی سازه ای است که در این پژوهش مشتمل بر آموزش، توانمندسازی، ارتباطات و ا نگیزش کارکنان می باشد. مدل توسعه یافته در این تحقیق ترکیبی از تحقیقات پیشین صورت گرفته توسط لادهاری و همکاران (۲۰۱۳)، کاتارا و همکاران (۲۰۰۸) و اوپوکو و همکاران (۲۰۰۸) می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ نوع هدف جزء تحقیقات کاربردی و از نظر نوع روش تحقیق، توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق، شامل مشتریان و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی در شهر تهران می باشد. نمونه آماری تحقیق، شامل ۴۰۰ نفر از مشتریان و ۱۰۰ نفر از کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی می باشد که به صورت در دسترس انتخاب شده اند. برای انجام این تحقیق، از مطالعات کتابخانه ای شامل بررسی و مطالعه مقالات، تحقیقات صورت گرفته و همچنین از روش های میدانی مانند بازار پرسش نامه که به همین منظور تهیه شده است، استفاده گردیده است. تجزیه و تحلیل، با استفاده از نرم افزار لیزرل و مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار SPSS انجام شده است. نتایج حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بر رضایت آنها تأثیر معناداری دارد. همچنین رابطه بین بازاریابی داخلی و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات نیز به اثبات رسید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.