تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین قیمت بهینه خدمات تحقیقات بازاریابی از دیدگاه شرکتهای ایرانی با استفاده از مدل ون وستندورپ :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

ارائه پروپوزال و قیمت به شرکتهایی که خواستار اجرای پروژه های تحقیقات بازاریابی هستند، رویدادی مهم و حساس است چرا که پیشنهاد قیمتهایی بالاتر یا پایین تر از انتظار مشتریان، منجر به از دست دادن پروژه میگردد. بنابراین شرکت های تحقیقات بازاریابی، تلاش زیادی به منظور ارائه قیمتهای متناسب با ادراک مشتریان دارند. اما سوالی که مطرح می شود این است که قیمت بهینه از منظر شرکتهای ایرانی چگونه است؟ چه عواملی می تواند شرکتهای ایرانی را به پرداخت بیشتر برای پروژه های تحقیقات بازاریابی ترغیب نماید؟برای این منظور، تحقیق حاضر با روش توصیفی، تلاش نمود تا به بررسی این موضوع بپردازد. به منظور سنجش قیمت بهینه از مدل ون وستندورپ استفاده شد. اطلاعات مورد نیاز از میان مسئولان تحقیقات بازاریابی یا مدیران بازاریابی از ۱۲ شرکت بزرگ و ۱۸ شرکت متوسط ایرانی جمع آوری شد. بر این اساس، قیمت بهینه برای پروژه های تحقیقات بازاریابی معمولی از نوع کمی مورد محاسبه قرار گرفت. همچنین بر نقش عواملی نظیر اندازه شرکت سفارش دهنده در تعیین قیمت بهینه تاکید شد. بر طبق نتایج، مشتریان آمادگی بیشتری برای پرداخت به پروژه هایی دارند که در چند شهر به انجام می رسد؛ تعداد نمونه آن در سطح بهینه قرار دارد و توسط شرکتهای بین المللی انجام می پذیرد. بهبود کیفیت داده ها نیز تنها می تواند مشتریان را به پرداخت ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر، ترغیب نماید. همچنین نتایج نشان داد که افزایش تعداد نمونه، راه حل مناسبی برای افزایش قیمت پروژه، نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.