بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در هداف شرکتها به خود اختصاص داده است ومدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف شرکت ها ، در گرو جلب رضایت مشتریان است . از سوی دیگر نمی توان گفت همه مشتریان سهم یکسانی در موفقیت شرکت دارند . بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی ، حساسیت بیشتری خواهد داشت. بدین ترتیب لازم است در سازمان ، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود . هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط بین برخی از متغیرهای E-CRM بر روی رضایت مشتریان بوده است تا بتوانند با اجرای متغیرهای مؤثر رضایت مشتریان را افزایش داده و آنها را برای سازمان حفظ کنند .این تحقیق بر روی ۱۶۰ نفر از مدیران و مشتریان بیمه ی ایران در شهر خرم آباد انجام گرفته است . نتایج حاصل از این تحقیق هر ۴ متغیر روابط بالا بین مدیران و مشتریان ، وجود امنیت مالی و اطلاعاتی ، نوآوری و پاسخگویی به مشتریان را بر روی میزان رضایت آنها مؤثر دانسته است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.