بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بکارگیری E-CRM در رضایت مشتریان بیمه ایران :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در هداف شرکتها به خود اختصاص داده است ومدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف شرکت ها ، در گرو جلب رضایت مشتریان است . از سوی دیگر نمی توان گفت همه مشتریان سهم یکسانی در موفقیت شرکت دارند . بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی ، حساسیت بیشتری خواهد داشت. بدین ترتیب لازم است در سازمان ، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود . هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط بین برخی از متغیرهای E-CRM بر روی رضایت مشتریان بوده است تا بتوانند با اجرای متغیرهای مؤثر رضایت مشتریان را افزایش داده و آنها را برای سازمان حفظ کنند .این تحقیق بر روی ۱۶۰ نفر از مدیران و مشتریان بیمه ی ایران در شهر خرم آباد انجام گرفته است . نتایج حاصل از این تحقیق هر ۴ متغیر روابط بالا بین مدیران و مشتریان ، وجود امنیت مالی و اطلاعاتی ، نوآوری و پاسخگویی به مشتریان را بر روی میزان رضایت آنها مؤثر دانسته است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.