رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي)

رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي)

… دانلود …

رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي) :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي مديريت راهبردي خدمات

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

امروزه رفتار و عملکرد مشتریان در بانک ها بسیار مورد توجه مدیران ارشد بانک ها قرار گرفته است و هیچ مؤسسه ای نمی تواند به حیات خود ادامه دهد، مگر اینکه بتواند تعداد کافی از مشتریان آگاه را جذب و نگهداری کند. در حال حاضر تحقیقات چندانی در مورد عملکرد مشتریان در بانک ها صورت نگرفته است، لذا هدف کلی این پژوهش بررسی رابطه قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتریان با عملکرد مشتری می باشد. برای رسیدن به هدف فوق از مطالعات کتابخانه ای و تحقیقات میدانی از جمله پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان شعبه مرکزی بانک پاسارگاد اهواز به تعداد 21226 نفر تشکیل می دهند و حجم نمونه با توجه به جدول مورگان، تعداد 379 می باشد.روش های آماری برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده با استفاده ازنرم افزار اس پی اس اس بوده است. نتایج پژوهش نشان داده است که بین قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن با عملکرد مشتریان رابطه معنادار وجود دارد. تحلیل گران مالی و مدیران بانک ها می توانند از نتایج حاصلاز این پژوهش در جهت پیش بینی رفتار مشتریان بهره مند شوند.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي) روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي)

با سلام،محصول دانلودی رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي) آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي) هدایت میشوید
رابطه قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد مشتري( مورد مطالعه : يک بانک خصوصي)