بررسی و مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد روشهای تدریس کاوشگری و سخنرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد روشهای تدریس کاوشگری و سخنرانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد روشهای تدریس کاوشگری و سخنرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد روشهای تدریس کاوشگری و سخنرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مورد روشهای تدریس کاوشگری و سخنرانی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی و مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درمورد روشهای تدریس کاوشگری و سخنرانی بودها ست مطالعه حاضربصورت موردی دردانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری انجام گرفت روش پژوهش ازنوع توصیفی پیمایشی بوده است جامعه اماری شامل کلیه دانشجویان مقطع کارشناسان پیوسته دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ۸۷۹ نفر و کلیه مدرسان این دانشگاه ۱۵۷ نفر درنیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۵ بوده است که باروش نمونه گیری تصادفی ساده ۲۵۰دانشجو ۸۰نفرمدرس به عنوان نمونه انتخاب شدند ابزار این پژوهش پرسشنامه بسته پاسخ محقق ساخته با مقیاس ۵درجه ای لیکرت بوده است روایی این ابزار توسط متخصصان دانشگاهی تایید و پایایی آن با محاسبه ضریب الفای کرونباخ ۰/۸۹ بدست آمد داده های گرداوری شده با استفاده ازنرم افزار spss دردوسطح توصیفی و استنباطی ازمون T دونمونه ای مستقل موردتجزیه و تحلیل قرارگفته است یافته های این پژوهش بیانگر این است که ازدیدگاه مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان روش تدریس کاوشگری درمقایسه با روش تدریس سخنرانی پیشرفت تحصیلی بیشتری را به دنبال دارد رضایت فراگیران ازتدریس درروش کاوشگری بیشتر است و رشد خلاقیت نیز درروش کاوشگری بیشتر است ضمنا بین نظر مدرسان و دانشجویان تفاوت معناداری مشاهده نشدها ست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.